01-01-2013

Tappert blogg försök.

Hittills har inte ett skit hänt på jobbet.

Röd dag i sverige vilket resulterar i att ingen ringer/mailar, jag har ingen lust att spela dragonfable för att jag inte kommer kunna göra klart quest utan bara grinda sönder och facebook hänger sig något kopiöst.

Satt mig och kollade på saker jag ville ha och bang så band man sig på layway på två små dockor. Oj då.
Det är ohällsosamt för mig att inte göra någonting.

Försökte även skriva ett personligtbrev för att skicka jobbansökningar, gick det tro? Nej... men jag skickade till ”frågor om tjensten”-snubben. Får se om de är intresserade av en och om det ens är nån ide att sitta och försöka hitta jobb i sverige.

Är trött på låg inkomst och inga sjukdagar.
Hej så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0