En annan måndag morgon

Ni vet en sådan där morgon man vaknar och känner att allt är knas, allt är bara på tok? Idag är en sådan morgon, speciellt med tanke på att jag vet att jag knappt sovit två timmar inatt. Från två till femhar jag praktiskt taget legat och stirrat upp i taket som en annan idiot. Har inte ens en konkret anledning varför.

Nu ljög jag, jag tror jag vet precis varför. Det var en sådan natt då tankarna inte ville låta en vara ifred. Men nu sitter jag här, 15 minuter efter att jag har klivigt upp. Pigg och klar i huvudet så som det fortfarande är söndag. Katten är jobbigt påträngande och ska kolla allt jag gör och den ända tanken jag här är "skit, nu hårar han ner mina leggins.

Större problem i världen finns det tydligen inte klockan 07.33 en måndagsmorgon. Ut med hunden ska man och försöka trycka i sig någon form av frukost. Tar med en redbull ur kylskåpet till praktiken. Det kommer att behövas om några timmar.
Over and out~~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0