KAOS!

Kaos allt är bara kaos.. vem kastade in bomben i min lägenhet? Albin? Var det du? Jag får magsår av att se mig omkring men herre gud vad jag inte orkar städa! Eller vika tvätt för den delen. Det är fan inte så himmla glammoröst att flytta hemifrån, nej.. absolut inte spc inte när ens mor är uppe i fucking jävla jämtland!

Här märkt att jag svär mycket i min blogg men det täner jag fortsätta med.. passar det inte? Bo-hoo...
nackdelen med att ha mycket saker I guess, borde även rensa ur min garderob för det börjar bli lite mycket kläder.. kläder jag aldrig kommer använda igen. Men det är något jag får ta itu med senare. Gud vad jag klagar. Nu blir det film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0