Eller?

Pust och slit vilken jobbig dag det är på kontoret idag.. Eller? Otroligt lungt faktiskt för att vara en måndag men för saken skull hade jag tänkt att lista vad som man gjort hittills.. för det vill ni ju veta?... Eller?...

  • Prata strunt med Pelle.
  • Klipp och klistra över de som gått igenom kreditmallen över till ett wordpad dokument.
  • Kolla om deras telefon nr är registrerat på Eniro.
  • Ringa kronofogden.
  • Kolla med Pelle om de ligger hos Inkasso.
  • Har de obetalt lån? Lets check!
  • Röd/Grön markera i Nettokredit systemet.
  • Spela Dragonfable.
  • Exportera filer från Nettokredit till Facility/Troton finans.
  • Avräkningar.
  • Skriva ut fakturor.
  • Sitta och pilla sig i naveln och utbyta länkar med Rickard som har det tråkigare en jag.
  • Vika lite fakturor.
  • Spela Dragonfable.
  • Frankera.
  • Föra över pengar hit och dit.
  • Pilla sig i naveln.
  • Utnyttja kontorets kopiator för att få ut måttlista.
  • Garva lite åt saker på 4chan.
  • Göra inbetalningar.
  • Blogga om sin hittills rätt innehållslösa dag.

Det var väl allt?.......... Mer lr mindre


Kommentarer
Postat av: Lizi <3

Hejsan!

vilken fin blogg

Va gärna med i min veckansblogg och ha en bra dag :D

2010-07-19 @ 12:28:37
URL: http://lizzy.webblogg.se/
Postat av: Jossan

Jag har kärleks problem!! Mitt senaste inlägg skriver jag om en kille som är 3 år äldre och om du läser inlägget så förstår du.. Snälla kan du kommentera vad du tycker att jag ska göra?? :$

2010-07-19 @ 13:24:12
URL: http://jossaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0