Är det nu det börjar på allvar?

Tredje året på gymnasiet innleds och börjar väl bli verklighet nu när vi har våra första ordentliga lektioner imorgon. Även om vi på "Arbetsmiljö och säkerhet"s kursen ska gå och beblanda sig med de nya ettorna så känns det lite i magen. Imorgon har vi även religon och senare hantverk.

HAr blivigt inslängd i annordnadet utav studenskiva och flak dessutom nu. Det gör det hela lite verkligare, det känns även rätt orealistiskt. PLanerna om vad jag ska göra efter gymnasiet flyger ju iväg åt höger och vänster och som vanligt kan jag ju inte bestämma mig alls..

Fast dirt thing to do är att hitta en praktikplatts. Har tre ställen att höra av mig till. Hoppas hoppas hoppas.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0