Scared for life

Jag har länge planerat den tatuering som jag vill ha och nu har jag haft iden klar i lite över ett år. Så jag tog tak i slag och gick på tatueringsmässen som var nu i helgen. I sällskap hadce jag min bror Rasmus och Ulf med mig och vi sökte och kollade runt. Har faktiskt hittat en hel drös med tatuerare som jag skulle kunna tänka mig få göra tatueringen. Valde ut dem jag ansåg bärst... AND BAM! Såklart så ligger de två studiorna jag skulle tänka mig inte ens i Sverige. Den ena ligger på Island och den andra i New York..

Mest så skulle jag vilja bli tatuerad av en man vid namn Tim Kern. Han gör så himmlans vackra rosor att jag kan tänka mig att han skulle kunna få till min tatuering perfekt. Men då Blir det att åka till USA minst 3 gånger ... engång per sitning så då läggs ju även resekostnaden till den redan dyra tatueringskostnaden... fuuu...


Tattoo by Tim Kern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0