Work

Hejsan världen.
Ibland får jag bara huvudvärk på tillvaron. Kunde glida in till jobbet lite tidigare idag är vad jag hade förväntat mig och allt verkar frid och ffröjd, inga problem licksom. TILLS jag sätter mig vid min gammla arbetsdator. Cheen kommer fram till mig och visar att det tydligen hänt lite saker på datorn sen sist jag var här (två månader sedan) och saker har kukat ur... ORDENTLIGT. Inget fungerar som det ska, allt öppnas i word hit och ditt och allt är bara kaos...

Så jag börjar arbetsdagen med att totallt återställa min lilla plutt dator till sina fabrikinställningar. Får se hur det går men allt borde fungera som det ska, annars kommer jag flippa och kasta ut skiten genom fönstret... Srsly... 
Men vi alla vet att..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0