To stupid, with love.. or fuck you

Inte skrivit på ett rätt bra tag. Men det är väl sådant som händer antar jag. Just nu sitter jag och ser suddigt och försöker se om jag kan skriva ett vättigt inlägg ändå även om jag inte ser vad det står på tangenterna. kan väl tänka mig att det är ett bevis på att man suttit vid datorn för mycket huh?

Det är helt fantastisk hur mycket man kan ljuga för sig själv. Det är vad jag gör just nu och det är antagligen det jag kommer göra ett jävla bra tag. Har du någonsin tänkt på att man inte riktigt kommer över sin "föredetta" fören man träffat någon ny? "Bullshiet", you think but you know what? I dont care what you think. And thats the way it is. At least for me.

Now stop beeing emo and give it a chance... stupid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0