Persona - Trinity soul

Börjat glö på en ny anime igen. Det var ett tag sedan sist nu och den här gången så är det en anime baserad på ett spel. Vilekt spel? Vilken anime? Jo du animen är Persona - Trinity soul som är passerat på spelet Persona (duh).

Jag hoppas rätt så mycket på att Persona5 ska komma ut till PS3. It would make me so happy. Men vi får se oom jag fastnar för animen. Vi får se, vi får se.

Juste! Tänkt lämna en liten ledtråd till vilka spel jag har köpt på mig. Har redan nämnt ett och det är ju Agarest - genration of war. Fem till speltitlar är det dock. Game dödar mig med sin rea och min förmåga att inpulsköpa stuff.

 


Kommentarer
Postat av: =O

Har inte hittat något som varit värst billigt på games rea :P Gamestop har haft några okej grejer men typ inget bra de heller xD

2010-07-21 @ 08:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0