Mm vardagslycka

Hohoho Efektiv dag på jobbet, slit och släp... Nej inte idag heller faktiskt är dock rätt glad endå då jag fått grönt till att göra om mitt sovrum. HAHA! Yes yes yes!

Eftersom min kära syster och man ska göra sig av med den sängstomme de har så är jag nöjd över att ta över den. Änligen får jag ha en dubbelsäng i sovrummet. Tar även över deras vita malm byro som det ser ut just nu. Så det blir hem och fundera om ett litet tag.

Har även insett att jag inte borde få ha pengar i min ägo. De försvinner bara ifrån mig.
Vad jag har köpt? Det säger jag senare...


Kommentarer
Postat av: emilia

Min syster har lika dana glasögon som du har :))

Vart jobbar du?

Kolla bloggen :D

2010-07-20 @ 17:26:46
URL: http://emiliaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0