Good day

Har ju inte skrivit så hemskt mycket på senaste tiden och det är väl för att jag faktiskt varit rätt less på att blogga. Kanske mest pga att jag ändå inte hade någon design som jag trivits med men nu så! Nu jävlar! Hoppas jag iaf.

Fast den största anledningen till att jag inte skrivit på år och dar är väl för att jag praktiskt taget inte haft något sommarlov utan jobbat. Jobbat, jobbat, jobbat. Det är väl ett litet "hej och välkommen till vuxenvärlden" men jag trivs med det riktigt bra faktiskt. Iser dock att när jag väl slutat skolan och kommer ut i den riktiga världen så kommer jag antagligen bli en sådan jävla arbetsnarkoman. Yepp!

Men Det visar kanske att man har bra arbetsmoral? Eller bara inget vettit att göra på fritiden..
Det var väl allt? ... Mer Lr Mindre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0