Decisions Decisions

Woot Woot, nu är jag hemma igen och vadå igen kanske du undrar? Well, en sak är säker och det är att mina vänner måste sluta hitta på random saker helt plöttsligt. Speciellt när klockan passerat 17:00...typ?

Det blev iaf att dra en sväng iväg till sköna blackeberg för att sedan ta och gå ner till kananbadet och röka vattenbipa, spela gitarr, bada och lyssna på sommarplågor. Rätt nice faktiskt och jag klagar faktiskt inte men det drog mig ifrån dagens mision som var att städa. Så det gick väl inte så himmla bra men det var om något roligare än att hänga tvätt.

Dags att lägga sig nu dock. Imorgon börjar min sista arbetsvecka och sedan blir det fullt ös med diverse aktiviteter de fyra sista veckorna på sommarlovet. Funderar dock på att se någon meningslös chickflick innan jag lägger mig (vilket kommer resultera i sömn klockan 01.30) eller så spelar jag lite Agarest generation of war... MMm Rpg spel i anime klass...

Var det någon som kallade mig nörd? ...Jag förstår inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0