How I fell right now

Som förutspått blev det snö idag och jag kunde inte vart mer besviken på världen. Dock så gick det väl lite bättre när vi fick sluta vid halv två istellet för kvart fyra.

Ikväll blir det treornas slutmodevisning på Nordiska Museet som jag ska gå och kolla på. Hade tänkt att släpa med mig kamera helvettet för då blir Hannah glad. Kommer alltså antagligen upp bilder från detta senare eller imorgon. Fan.. måste ju faktiskt komma ihåg att ta med mig kameran också. Den kanske borde laddas?

Hade eventuellt tänkt att trottsa vädret och gå barbent i höga klackskor, hotpants, korsett och kavaj fast det kanske är lite vågat? Eller bara dumt eftersom det antagligen inte kommer bli varmare framåt kvällen. Jaja.

Lite som min attityd till saker och ting...
Fast inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0