Dagen as it meant to be

Ush, Idag är en dag med mycket ståhej. Nu bå morgonen vid 8.30 sätter sig alla sveriges första års elever på gymnasiet ner och skriver den skriftliga delen i det Nationella provet i engelska. Vi har 80 minuter på oss att skriva ner något vättigt om ett ämne vi får i handen. INTE PEPP! Ingen slags elektronisk apparatur får heller användas. Så inge musik för mig. Sämst

Efter detta helvettes maraton får vi väl se om vi hinner med någon matte. Det bör vi egentligen göra men man kan aldrig räckna med det. (Badom PSHYY!) Sen bir det att göra klart väskan på hantverken, skriva ut sitt CV på skolans datorer och sen springa ner till en känd butik här i sthlm som sökte personal. Sprang på erbjudandet igår och de sa att "Kom in, lämna bara ett cv och lite lätt snack så kan det leda till direkt anställning." Håll tummarna för mig nu.

Börde dock desperat försöka tvinga mig själv till att åka hem emellan detta sökande och konserten ikväll. Kommer bli awesome! Vet att i alla fall Felix ska dit och han såklart. Varför får jag alltid sådant extremt obehag när jag vet att jag till 80% chans springer på mitt ex? Nej ush.

Ska plocka ut byxorna ur torktummlaren nu.

Kommentarer
Postat av: Selma

Hade nationella i engelska för längesen.. hoppas du får jobb :) vilken affär?

2010-04-28 @ 10:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0