Så är det!

Bohohohohoho, att ha en helg i sthlm med min mor och min syster är.. smått underhållande. Syrran lär sig deklarera vilket innebär hjärnblödning, gapskratt, tårar, konstiga ljud och konstiga rörelser. Sounds fishy? It is! Då ska man väl även lägga till att jag själv sitter här och är uttråkad som ett jävla papperskal, trött som en stupad lärka och allmänt hyper pga min systers konstiga ljud. Underbart va? Välkommen till våran familj för fan.

För övrigt så börjar textil tönten i mig ta över igen. OHOHOH eller...design tönten alá beroende Vivienne Westwood. Massa smycken är köpta både till mig och min underbara familj (höhöhö nyfiken i en strut huh sistah?). Ebay är min gud. Billigt VW (skiter i att det är kopior ok?) och underbara classic lolita klänningar som jag tänker inreda min garderob med och där med )"#(/=. Sådet så.

Nej för fan... lite redovisningar alá söta klänningar? Självfallet! ;D (kan inte bestämma mig vilken färg jag ska ha på vissa XD


Kommentarer
Postat av: muppen

första klänningen e skitfin

2009-05-10 @ 14:55:15
URL: http://muppens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0