Återbesök

Hej hurrni! Har precis avslutat mitt fina besök tillbaka på trollbodaskolan och det märks verkligen hur mycke jag saknat de individerna som fanns där igentligen. Jupp jupp. Den lättsamheten det fanns mellan andra, man kunde skrata åt det mesta. Inga stora starka bufflar som betede sig som störst, bäst och vackrast. Let's just face it, de stora killarna var knappast i min klass utan i de parralella. Alla killar har desutom växt som jävla grönsaker. När jag lämnade dem var de unefär gämnlånga med mig och nu så står de där... ett huvud längre och ser ner på en och själv står man där och ger ifrån sig et.."ehhehhehh..Hej o.o'". snacka om att känna sig liten. Anyhow. Allaönskningar till klass 9A Trollboda. Hoppas det går bra för er i gymnasiet och att vi ses snart igen! Bye bye ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0