Mums

God morgon världen, jag sitter här och filosoferar en tidig morgon medans jag igentligen borde gå bums i säng och sova, men jag har piggnat till. Var ute med klassen hela dagen igår, och då syftar jag på hela dagen. Lite små öm i kroppen efter Paintballen och ett hårt gymnastik golv, men det är tider som dessa jag uppskattar att jag bor nära skolan. Stunder som sådana här och de gånger jag vaknar alldeles för sent. Dock så är jag även världens största klant. Lyckades nämligen tvätta min mobil igår. Duktigt eller hur? Jävla stress. Så nu måste jag på något sätt ta mig till Elgiganten i Östersund oc lämna in stackarn igen på lagning. Vägrar slänga den här mobilen. Trivs alldeles för bra med den. Och ye, min pålle är hemma <3 Lägger upp bilder sedan för jag hittade sladden till kameraladdaren i garderoben <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0