So-arbete

23.05
Sitter här och akut kliper ihop våran redovisning till imorgon. Vet inte hur lång tid det kommer att ta att göra klart detta men i värsta fall får jag leva på kaffe imorgon, det är inte värre en så. Varför ska vi alltid dra ut på sådant här för?

23.57
Det här är sjukt drygt! Har gjort ca 5 minuter på videon, men bvafan... det tar sin tid att klippa sönder ett ljudklipp varav 5 sekunder av 3 minuter är användbara. Gaaargghh... Magsår.

00.11

Berlin berlin berlin... Eller snarare Berlin murens fall. Så jävla monotomt jag pratar.. men men fakta är fakta. This starting to get boring.

00.18
Nu är alla händelser som skädde utomlands osv avklarat det får fan inte bli mer än sådär.
Ska e hur lång tid det tar att spara ner filen så jag kan börja på del två... Nöööjeee Woohoo.

00.20
24% ner sparat... nej nej jag är inte alls uttråkad x.x
Tänker mig i protest sätta mig och se på ett avsnitt av How I met your mother.. ajjemen.

00.53
Så var lite av musik delen kvar. Nu ska ajg klippa ihop film snuttar, melodifestival vinnare, och TV-serier... Önska mig lycka till *självmord*

01.08

Börjar bli pigg nu igen, underbart. ska upp relativt tidigt också. Men men jag har saker att fixa, klippa in och spara och shit. Hellvette... kan jag ta ledigt imorgon förmiddag för att göra det här tro?

01.13

Importera och spara tar fan längre tid en att leka med klippen gör... how does that work? O.o'

01.44

Det här är fan tokigt, jag lovar. Inte ens klar med halva skiten än *suck*
Undrar om iden med att ta ledigt imorgon för middag kommer gå igenom hos chefen (Mor). Måste bli klar med den här skiten.

02.01
Nu tror jag fan jag ger upp det här alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0