Farväl

Hej underbara människor, nu ska jag ge mig på att skriva igen, ni vet mycket väl hur usel jag är när det kommer till att skriva, spc när jag har massa annat inplanerat. Men nu ska jag vara duktig nu när jag har en fungerande laddare till min lilla söta bärbara. Jag ser det här inlägget även lite som ett adjö till mina sötnosar i jämtland. Nu är det definnitivt. Nästa helg (26-28) så flyttar jag från gällö, mina saker kommer fylla en underbar söt tvåa här i Vällingby där jag just nu sitter och skriver detta. Det är ganska svårt att förstå att dagen jag länktat så underbart mycket efter äntligen är här. Om saningen ska fram såär jag ju ändå sthlmare sen jag var liten och jag kan förstå att ni kanske aldrig skulle flytta ner, men ni har växt upp hemma i gällö. Anna, min söta lilla Anna Englund. Jag kommer sakna dig ditt yrväder och dina kram anfall som du kunnat få mitt i allting. Anna "bok" Du och Elin är nog de som jag kommer sakna mest. Att veta att ajg kommer sitta i ett annat klassrum, med en annan lärare än Anna-Karin och inte ha er två bakom mig gör mig otroligt ledsen. Alla felsägningar, alla livliga diskutioner, kvinnliga synpunkter om abort och ett kvinnostyrt land som styrs av alldeles för mycket mamma kännslor och inte på tal om massa felsägningar och annat. Nej jag kommer sakna av er där uppe oh som jag sagt förut är ni hemskt välkommna ner till mig och mitt sthlm när ni vill, bara ni hör av er.

Kram <3




Kommentarer
Postat av: AnnaThomas

Rebecca! Jag kommer sakna dig så mycket! :'(

FLYTTA INTE!!! (iz knowz youz gonna do it anywayz...:'))

Men du får lova att följa med mig och Elin på besök till gamla hederliga klassrum 9! X'D och Anna-Kanin så klart!

kram på dig!<3

2009-06-24 @ 22:39:47
URL: http://detstyckadeliketanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0