Så gick det ju ett tag igen då..

Så blev det ju inge mer skrivande efter att jag haft min helvetes resa ner till Slöddertälje. Men efter att jag kom fram så tog det hela sig till en ganska bra vändning. Vi tog en sväng till Calles pappa eftersom han hade glömt både klläder och laddare där efter vi kommit hem från lajvet för två veckor sedan. Sedan så åkte vi till hans mor och låg och halv sov / såg på film. Det var ganska Mysigt och jag insåg hur mycket jag saknat honom trotts att vi bara varit ifrån varandra i.. två dagar? Lite små töntigt kanske men det är så jag känner.

Runt fem tiden så träffade jag Alvin och drog hem mot Stockholm/Vällingby. Sedan sprang vi hem till Alvin, eller nej.. vi åkte buss, men ändå? Resten av kvällen spelades det Fatal frame. Ush Johan skrämde mig hela tiden genom att rycka till. iInte ok när man spelar skräckspel. Q_Q

Sen då? Vad hände sen då? Jo Jag och Wayu tog och drog hem till mig på andra sidan stan för att sova. Det var mysigt. Sedan ringde vi Johan och tyckte att han skulle gå på Mongolian steekhouse med oss två på fredags kvällen och well that was what heppend. Sen sov vi alla hos mig. Jao.

Lekte även med Madde idag. Vin och Hannah Montana the Movie bara för att vi skulle se den mest konstiga film vi kunde komma på för tillfället.

Nej nu ska jag Duscha innan Calle kommer. Puss

Juste! det är städat nu ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0