Rawr

Suckn jag börjar bli som min syster. Skogalen. Men kom igen skor är sjukt snyggt och alla outfits blir kompletta med ett par snygga skor. Ok nu kanske man inte riktigt ska göra som jag och min syster som köper samma slags sko i 5 olika färger men jag använder alla, de är sjukt snygga och inte påtal om hur bekväma de är!

Dock så tror jag att jag ska ta mig själv i kragen och inte köpa de svarta heltäckande som jag hittade på din sko igår... Fast de var ju rea på rea. Funderar på att köpa dem och ett par Ironfist skor från England. Hm, tål att tänkas på. Vill vara lite snygg vid skolstarten iaf. <3

Ne ska försöka trixa i ordning köket lite nu innan de som ska laga kylskåpet här hemma kommer. Puss på er som faktiskt läser ~



Kommentarer
Postat av: Tora

Skor är bra för hälsan! Flera av samma sort i olika färger förnöjer bara njutningen XD

2009-07-29 @ 01:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0