Hahah det är ju bara för ironiskt egentligen

Självklart går allting fel nu bara för det. I stressens sken så kollade man sl.se när man var vid Alvik och får se att, nehe du, du kommer missa pendeln till södertälje och istället för att de ska gå varje kvart så har vi gjort så att de går varje halvtimme. Haha.

VARFÖR!?!? Jo för att lilla Miracuel ska få sitta en timme extra på perongen och vänta... såklart. Men Miracuel vägrar ge sig och gör ett tappert försök med att hinna till Karlberg, så kanske, kanske hinner hon med det jävla pendeltåget.

Jag säger såhär. Det skulle kunnat ha gått. Om jag inte tagit fel uppgång vid St Eriksplan och hamnat åt helvete så jag missade pendeln precis. Inget kunde ha gjort min dag bättre...

Så hur gör jag nu? Sitter här på T-centraens pendeltågsstation ch glor tills 10.12 så jag slipper sitta och vänta allt för länge vid södertälje hamn på tåget till gnesta, ta pendeln som går 09.42 och sega vid hamn eller ringa Calle och säga att han och Alvin fan får palta sig till Södertälje och möta mig där?.... Fuck it.

Inte har jag ätit någon frukost än heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0