En liten ljusglimt i mörkret

Underbart, helt jävla underbart. Med min tur idag så var det ju självklart att jag ska märka att jag bara har 0.08 öre på mobilen. No big deal, vart med om värre tänker jag och börjar smsa (All hail gratis sms till alla. Puss på er Halebop).

Känner en svag vibbration från mobilen i fickan. Redan svar? Tänker lilla naiva jag och och tar upp mobilen. NEHE DU säger livet och pekar fuck you. Ditt batteri är snart slut och nere på noll och din mobil dör innom en minut om du inte stänger av den nu. Mummel gruff gruff...

Fast det ser ut som att livet log iaf lite emot mig. Calle ringde precis och jag hann säga att jag precis klivigt på pendeln till Södertälje men kommer inte kunna vara i Järna förens...sent.

MEN äntligen log livet lite emot mig. Hans mor och han skulle ändå till södertälje med bilen så inge byte så iaf lite löste sig.

Kanske kan den här dagen bli något iaf... Nu skulle frukost sitta fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0