God morgon på er

Ännu en morgon sitter man nu här, påklädd framför datorn när man inte ens börjar om 45 minuter och har två minuter att gå till plugget. Men det är faktiskt ganska skönt att slippa stressa, så jag kan lugnt kolla datorn utan att igentligen tappa någon tid. Prov i musikhistoria idag för min del och det ser jag fram emot, musik h ar alltid varigt en av mina starka sidor inte bara när det kommer till att sjunga eller spela. Sen har vi bild också! Det längtar jag även till, få fortsätta på min olje målning.. mums, måste börja skriva bildannalysen också, crap. So:n är det bara att sitta och skriva på men det är lugnt.. plockar med den lilla bärbara så var dagen räddad jaahhh. Får väl reda på Fysikprovet idag också. Waaa Hoppas värkligen det gick bra. Måste skvallra för He vart jag ska bo i Los angeles också, det har jag lovat ^^

Ush vad rörigt allting blev men det får vara xD 6 dagar kvar ffs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0