En tanke

Varför håller jag relativt tysst om att jag älskar glee? jag tycker inte serien är sådär, jag tycker inte att serien bara duger... Jag anser att den räddar liv! Kanske låter befängt för folk som inte förstår och inte gillar serien, men folk som känner att de inte passar in och att de inte har någon att vända sig till så är den här serien GULD. 

Det är som Ryhan Murphy säger, serien är om "the underdog". Den handlar om dem som verkligen räknas som annorlunda bland alla andra. 

Jag känner att jag inte passar in vart jag än kommer, vilken skola jag än gått i. Det är rätt ledsammt och när jag jag läser det jag just skrivigt ner, rätt deprimerande. Det ända jag vet att jag tycker att denna serie är fantastisk.  

So to all you glee haters... F* the he* of

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0