Uppdate

Det tog ett tag för blogg.se att skaffa sig själva en app. Tycker faktiskt att de är töntigt sena med det hela!

Vad händer då förutom att jag testar appen? Jag har fått ett ohälsosamt förhållande till Tumblr.. Tack och lov för att de har en app med, lite synd att man inte kan följa sina # taggar bara. Haha! Som ni märker så har jag fan nästan skalat ner mitt internät användande till nästan endast telefonen. Fast det är inte riktigt sant.. Jag älskar fan min dator.

Just nu tjuvlyssnar jag lite på phålmanselever som snackar om sina föräldrar och utvecklingssammtal. Ska snart in på mitt själv.. Blir nog fint. Hahha har dessutom en provning imorgon och religons prov.. Borde ta ett seriöst tag i svenskan dessutom. Under praktiken... Blir alltså körkort och svenska resten av året.. Oh joy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0