Allt kommer bli bra. Nej, bäst!

Jag har svårt att lite på folk. Nej, nu ljög jag. Det har jag inte alls. Jag litar bara inte på människor som det bevisats att de ljugit mig rakt upp i ansiktet när jag bett dem vara ärliga. Speciellt när det inte ens finns en ursäkt för personen i fråga att ljuga, det gör mig bara besviken på individen. Hur kan man bygga upp något tillsammans med en person, både när det kommer till vänskap eller till och med ett förhållande, om man inte är ärliga med varandra?

Är det bättre om man får reda på det på andra vägar? Nej, det är det inte.

Förstå min frustration och skyll hur mycket du vill på mig. Påstå saker som gör mig till en dålig person, för all del, varsågod. Jag gjorde dock ett bra val. Min födelsedag är snart och jag kan inte vara mer exalterad än vad jag är. Det kommer vara fantastiskt, jag kommer må bra, nej. Bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0