Stördaste uppdateringen

Sämst på uppdatering. Men saker och ting flter på. Inne på slutspurten av två veckor med feber, snart är det alltså tre.. Men misströsta inte. I'm up and going anyway. Nästan. Febern tyckte inte att skolavslutning var en bra ide så nu har man usla betyg och sommarlov. Allt är bra.

Börjat kolla runt på bilar. Börjar fan känna mig stor nu. Lägenhet, körkort, bil och tatuering. sånt man måste ha när man fyllt arton.. eller? Jag vet inte. Hungrig är jag också... Well.

Sommar planerna gick i stöper så nu kommer min sommar bestyå av:
  • Badförbjud pga tatueringen
  • Plugg, för att rätta till betygen
  • Sprit, stränder och parker.
Det är en bra plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0