School


Antar väl att jag får skriva ett lite seriöst inlägg iaf? Jag har lite ångest inför praktiken, eller jag har lite ångest över livet i allmänhet. Man skulle kunna kalla det åldersnojja men samtidigt inte. Beslut som är rätt avgörande måste tas och annat som är rätt avgörande måste fixas/lösas.

Under höstterminen har jag varit en sådan dålig individ i skolan. Jag h ar inte lämnat in någon skriftliguppgift och jag har halkat efter som ett svin i vissa ämnen. Jätte roligt.. Jävla skit säger jag. Jag vill verkligen inte. Min svensklärare vill jag skuta huvudet av så fort jag ser henne och ika så med alla skriftliga uppgifter åt höger och vänster.

Jag vill hoppa av Matte B och Engelska B för att jag är lat och inte orkar med de ämnena men samtidigt så behöver jag väl de poängen i framtiden.

Jag vill egentligen inte gå i skolan utan börja jobba. Tjäna pengar. Komma någon vart. Jag är så trött på skolan.

Rant om skola klart. Rantar kanske mer om annat livs avgörande senare..

 


Kommentarer
Postat av: mormor

jag är lädsen för att du tänker så,skolan är ditt framtida liv.tänk efter ! hela livet efter skolan kan du jobba.men nu måste hålla ut.tiden gor så fort äntligen du har mycket bättre än dom andra.kaga inte!!!Försök tänka lite pozitiv och realistisk.Livet ibland upp och när.Du är bara lite lat ingenting annat som gäller just nu,men det går över.hoppas jag i allafall.puss mormor.

2011-01-08 @ 15:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0