Freezing ep.01 "Untouchable Queen"

Freezing är en anime som igår hade premiär i japan. Jag finner den ganska intressant och har nu plockat ner avsnittet för att se. Vad jag förstått så innehåller den mycket bröst, blod och pantyshoots. Vi får se om den har något att ge helt enkelt!

Set in a slightly futuristic world where Earth has been invaded and is at war with aliens from another dimension called the Nova, the story follows the adventures of a Japanese boy named Kazuya Aoi who enrolls for training at a special school for genetically modified girls called Pandoras who battle the aliens, and their male partners, called Limiters, who use a special power called "freezing" to limit their opponent's mobility. The protagonist makes the acquaintance of an unusual older girl named Bridgette L. Satellizer who appears to be the most powerful Pandora in her class, but has not yet chosen a male partner to be her Limiter, and in spite of the warnings of all his friends, he decides to be her Limiter.

Ok, efter ett avsnitt så sitter jag och skrattar som ett litet cp.


Animen börjar lovande iaf, det börjar med en hel del nakenhet och man får se karaktären "The Untuchible Qeen" byta om. Det är en rätt häftigt "jag tar av mig kläderna, massa teknik flimmrar and BAM så hade jag kläder igen" scen.


Sen är det flickor i korta skoluniformer som slåss, massor faktiskt medan några andra sitter i ett kontrollrum och kollar status och hur de går för dem ungefär. Man förstår att dessa är "the Pandoras". Självklart kickar "The Untuchible Qeen" rumpa.Man får lite backstorys om "the novas" utav en lärare som vad med och bekämpade dem för ett tag sedan. Massa blood, pojke som ser "The Untuchible Qeen" och tror det är hans syster som dog i attaken och räddade alla. Awkward moment där han krammar och gosar in sig i hennes GIGANTISKA bröst och är säkert på att det är systern... och där tog avsnittet slut. Det är även pga sista scenen jag garvar... så Awkward!Snygga scener, kommer bli kul att se hur serien skrider fram, finns tydligen som manga också så jag hade tänkt sätta mig ner och läsa den faktiskt. Se om mangan kanske gör animen ännu mer värd att fortsätta kolla på?

Openingen är rätt lovande, "Color" av Aika Kobayash.

 

Ni hittar avsnittet här
Och mangan här

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0