My Valentine <3

Trotts att jag inte gillar en låt så kan jag lyssna om och om igen på skiten. Trotts sådan tydliga stölder i Gagas senaste så älskar jag verkligen texten i den. Nu när hela min värld är vänd upp och ner av att person inte är lika ärlig med mig som jag hoppats, men det hjälpte mig att nise lite saker om hur jag själv känner.

Fingret i luften.
Roligt at de alltid väljer henne framför mig men älskling du vet att jag lägger undan alla mina kännslor för vem som helst för att du ska må bra, älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Lucas

Godmorgon! Sovit gott? :)

2011-02-24 @ 10:40:26
URL: http://styleformen.spotlife.se
Postat av: Valentina

Du är mitt allt becca, Och jag kommer inte låta någon kille i världen komma i mellan oss om det skulle få dig att må dåligt..

Love you baby <3

2011-02-24 @ 12:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0