Beslutsångesten

Så jag missar andra projektarbete lektionen eftersom jag suttit i möte med min praktik platts så nu är ju det fixat och klart iaf. Känns skönt.

Det ser ut som att det blir klänningarna ändå tillsammans med hantverk E kursen. Det var Therese ide när jag pratade med henne om korsetten som nu ska sys i hantverk D kursen. Ska nog sy en enklare korsett till denna kors och sen sy kjolar och det till undertiden och sedan bara köra nästa termin… vi får se. Dom det är just nu så lutar det mot 1800-tals klänningarna faktiskt. Jag är dock fortfarande lite tveksam. Sak nog hem, beställa tid med klara och ta hennes mått. Hittade även massa jätte fina tyger på Ohlssons. Har ju även fått mor min att betala mina tyger och allt.

Tar jag mig vatten över huvudet? Kanske…

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0