Nöjd?

Eftersom jag fått klagomål över mitt aktiva bloggande så får jag väl skriva någonting. Sitter just nu som en enda stor svettpöl och är sönder mosad i huvudet. Att vara sjuk suger så jävla hårt! Har halft ångest över mitt liv. Jag behöver jobba men fungerar något jobb med min skolgång.. Nej! Det ända som skulle göra det har 18 års gräns så jag hatar mitt liv sådär lite på ett hörn. Fast skulle jag ha ett jobb så vet jag att arbetsnarkomanen i mig skulle studdsa fram och skrika "NÄMEN!? Ingen fritid till Becca~"

Nej, nu blir det nog en extrem kalldusch för det behöver jag. Har sovigt sedan ..11.30? Fram till 21.30... Det var skönt. Sitter och överväger dock om jag ska till skolan imorgon iaf. Mönsterkonstruktion och Skolfoto för Pogramrådet.. *suck* Får se imorgon när jag vaknar helt enkelt.

So long~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0