Den där datorn?

Wow, detta kan bli en rätt skön söndag. Har flyttat runt lite i vardagsrummet och här i sovrummet och ja.. nu står datorn här!  Det har väl varigt lite av planen en rätt så lång tid nu men helt enkelt inte .. kommigt till skott? Jag hade planen att sätta datorn i vardagsrummet för att det skulle .. jag vet inte? Inte bli så rörigt kanske? Få bort mig lite från datorn eller att faktiskt vistas i de andra rummen förutom där datorn är?

Detta låter ju helt sjukt, jag vet. Men jag ser mest på film och så men jag kan väl erkänna att man är väl lite dator beroende. Skyller på att jag inte har något förhållande eller liknande? Eller är det en dålig ursäkt, låter faktiskt rätt patetiskt... JAJA!.. Hej då xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0