Sandlådan och pajkastning

Fy fan vad arg och besviken jag kan bli på vissa männsikor som tar till sådana jävla diva fasioner i tid och otid! Att det är en människa jag tidigare kritiserat för dess handlingar dessutom ska vi ta upp dessutom. Ja som många av er vet sammalr jag på dockor, yada yada och nu har det kommit upp en diskution om "regler" i hobbyn. Eller förlåt.. "oskrivna regler".

Sedan när i hela världen kom detta till? Vilken dåre var det som ansåg sig hade rätten till detta? Du på din höga häst kan fan gå och ta sig någonstans för detta är inget jag tänker acceptera. Oh nej, någon tog samma namn som du har på din docka... Tulle dig. Har du inte större problem än så?

Lucky you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0