Emma Dickmark

Du är fantastiskt vet du det? Vi har kännt varandra i ca fem år nu och tiden bara tickar på. Vi träffas inte överdrivet mycket, vi har våra liv på varsitt håll. Först i Stockholm och Uppsala, sen i Uppsala och Jämtland och nu Stockholm och Visby. Du är den som alltid funnits där och trotts att vi båda flippar ur rätt mycket när vi är tillsammans. Jag har verkligen inte haft en ända dålig minut i ditt sälskap och vill verkligen att du ska veta att jag kommer älska dig vännen genom vått och tort, genom tårar och idioter till pojkar. För ärligt talat, ingen kan rulla in i ens liv så som du <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Våran relation är svårt att förklara. SOm du säger, vi träffas inte ofta, men när vi gör det är det som att vi träffats dagen innan.

Du förstår mig rakt igenom och har alltid varit där att dela sina känslor med! Du har hjälpt mig genom många svåra situationer och därför älskar jag dig!<3

2010-11-22 @ 01:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0