Alllmänt junk

Suck. Just nu står verkligen livet still. Gör praktiskt taget ingetning om dagarna, packar kanske någon kartong men det är inte mer en så. Inte nog med det men jag ser bara ut och sedan tittar jag ner på klockan... Wtf? klockan är 21:08 och det är ljust som på dagen ute..och folk undrar varför ens dygnsrytm går åt helvette?

well flyttlasset går på fredag. Lite nervöst faktiskt och jag vet inte riktigt om jag... vill? Eller klart jag vill men jag har lite kala fötter för det hela. Kommer sakna mamma så himmla mycket. Kom igen, hon och min syster är den ända familj jag har och well, syrran är upptagen med att renovera och helt enkelt leva sitt eget liv. Lika så med min mor och jag känner mig oftast ganska överflödig men eh. Inte mycket att göra åt.

Snart är det lajv oxå. Länktar faktiskt dit dock. Det drar en iväg från det verkliga livet och hej, att leva i en fiktionärvärld må låta jätte ljöjligt och för många låter det rätt sinnessjukt. men det är rätt skönt faktiskt. Well well.

Btw, jag hatälskar verkligen Ebay <_< ...Jag köper iaf inte Vivienne Westwood

Köpt:

Earcliffs <3


Night elf ears <3


Peruk <3


Foam heads / Peruk "displays" <3


Pocket watch <3


Code geass poster <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0