Vardag

Ibland har jag lust att ge min katt en spark i rumpan. Han väcker mig kl 6 varje morgon med ett jäkla jamande. Inte är han tyst heller, han jamar som en himmla operasångare. Aja, gillar den lilla vita hårbollen ändå.

Har varigt på bokhandeln idag och handlat ett nytt block, pennor, kalender och massa annat trevligt. Sedan blev det att handla ingredienser till kola och bröd. Just nu sitter pojkvännen och är duktig och klarar tower of lost soul på SoulCalibur. Ahh underbart spel <3

Själv sitter jag lite och kollar omkring online och ser på första sesongen av the Nanny. Fran Drecher har så himmla snygga kläder och jag känner ett behov av VW kläder... vill ha. Suck men men jag får klara mig utan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0