Snart framme iaf

Haha, nej nej. De finns ingen där uppe som tyckte att jag skulle ha en dålig dag idag. Ne nej. Bara påhitt... HAHAHA.

Har ståt still mellan Östertälje och Södertälje hamn i fem minuter nu och äntligen börjar vi rulla vidare. På tiden tycker jag. Bara två stationer kvar nu och jag som åkte 08.35 från Grimstaskolans busstation i Vällingby. Grattis...två timmar senare har du nått ditt mål. Skulle fan gått snababre att åka buss till Gävle.

Hoppas jag inte behöver vänta allt för länge på Calle vid stationen. Aja, ska försöka att sluta klaga på denna usla start på dagen. Räkte tydligen inte att jag knappt kunnat sova inatt, nej nej. Upp tidigt och åk till södertälje istället...

Jag som skulle städa idag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0