MORGONEN

Ibland är man inte världens bästa på att uppdatera men ajg skyller på att jag åter igen lyckats med att dra på mig en förkylning. Yey. Annars så har jag modernhär nere i sthlm i veckan. vilket är rätt nice men ändå inte eftersom vi har olika åsikter och uppfattningar kring saker. Tur att man kan komma överens endå!

Idag är jag uppe så förbaskat tidigt eftersom skolvärket verkar tycka att elever har sin prime time klockan 8.30 på morgonen och ska därför skriva nationella proven då. Jag undrar hur fan de tänkte. Om de inte skulle haft detta påhitt hade jag glatt legat och sovit vidare fram till klockan 08.00 då jag brukar gå upp på tisdagar! Sjukdommen gör det inte bättre men vad har man för val? Att flunka nationella? Nej tack!

Känns ju dock lite surt annars men vi får se hur jag känner mig efter lunch, det vill säga klockan 13.00.. Ingen musik får vi lyssna på heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0