Maj 6, 2010

Hejsan, har egentlligen haft jätte mycket att skriva men bara inte riktigt kännt att jag haft tid. Lite har jag skrivit ner i ett block men när jag tittar på det såhär i efterhand så känner jag att, ne det är inte riktigt min grej att lägga er det ordbajsandet. Jag vet dock att det kommer ett till inlägg runt 10 tiden då jag sitter och gör ingenting i datakunskaps salen.

Är fortfarande lite sur på min skola för att de ska ta bort alla datasalar vi har på skolan (vi har i och för sig fyra stycken + datorerna i hallen, detta bara på våning 3). Kan förstå att det kan vara en frihet för sfg att ha det m en för oss på textila är det ju ingen nytta! Inte nog med det, det kommer sluta med att jag i blrjan av nästa termin har 4 datorer. Två stationära och två små bärbara, för att inte räkna med iphonen. Men man kanske inte ska klaga?

Borde köpa mig en mac också. Har bara windows datorer men en Imac skulle sitta fint.. (ingen bärbar vill jag ha, föredrar stationärt)

Nej nu blev det massa ordajsande om ingenting. HAH jaja, solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0