Lite dockor på ett hörn?

Jag hade faktiskt ingen lust alls till att blogga igår även om det var en hel hög med saker som jag hade velat skriva om jag hade haft orken. Idag är sista dagen på jobbet (nästan) sen jävlar blir det leva av!

Åter igen så är det inte bra att jag får pengar men vafan. Det blir väl som det blir I guess. Har planerat att bli av med lite av dockkläderna jag har också (Jag sammlar på BJDs) så då blir det lite mer skrammel i kassan som senare kommer gå direkt till lite nytt dock junk. HÖHÖ...

Ska även åka och titta på en gammal glasmonter idag som stått i en radiobutik. Vad ska man med den till? Jo faktiskt ställa dockorna i eftersom de just nu ligger ner i sina kartonger under min bäddsoffa. Jätte värt när de kostat en ett antal tusen kronor.

Nej nu blir det jobb. WO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0