Morgonzombiens guide till överlevnad

Herre gud vad morgontrött jag är idag. Är heller inte van vid att börja relativt sent så det känns verkligen jätte skeft att gå upp vid 08.00 när det är skoldag. Mina vanor fräser åt mig och undrar varför.. VARFÖR gick jag inte upp för en timme sedan så som jag igentligen ska? ... Enligt förra årets schema i alla fall.

Ska snart börja kämpa mig igenom en dag som jag nog kommer utse till veckans tråkigaste. Svenska, Matte och sedan avslutas dagen med Engelska.. Fy i helvette britta.. Jag vill verkligen inte.

Får väl se det lite från den ljusa sidan dock. Efterskolan ska det inhandlas lite mer pärlor och sedan dras det iväg till Linn för att käka tårta. Helt fantastisk, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0