Uppdate

Den här dagen har kännst ganska menignlös då jag verkligen inte fått något vettigt gjort, men det har varigt skönt. Har spenderat lite kvalitets tid med min katt och det kanske låter konstigt, men jag har inte varit hemma så mycket på senaste tiden. Så idag var det han och jag och det behövdes för den lille kelsjuke jävlen.

Ber även om förlåtelse för den urusla uppdateringen igår. Dock så känner jag att jag vill inte sitta och uppdatera på datorerna i skolan. Har väl inte haft så mycket att uppdatera om heller? Träffade väl i och för sig Hugo igår vid odenplan och gick sedan till gammla stan och satt och diskuterade saker mellan himmel och jord på Cafe Kladdkaka i gammla stan för att sedan vandra vidare till skanstull. Orkade dock inte följa med och drika te med hans föräldrar då jag kännde att ajg behövde röra mig hemmåt, sry för det sötnos!

Kommer nog inte hända så mycket mer idag vilket jag är helt ok med fatiskt. Kommer lägga upp en text lite senare som jag suttigt och fnulat på idag. Hoppas ni tycker om den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0