Frustrationen som jag uttrycker i text

Jag hatar tjejer och idag blev det åter igen så uppenbart att en viss person borde skjutas i huvudet. Jag kan inte säga att jag är så jävla mycket bättre men när en vän man kännt i fem år börjar stöta på killen man var  intresserad av, råkar färga håret i samma färg som du och nu skriver under ett liknande namn som du haft i över två år på msn och bilddagboken. This pisses me of.

Det må vara jätte töntigt men jag kan fan inte hålla käften längre. Det känns som att ha en liten kopia som är två år äldre än en själv. Jag tänker ta ut min rätt som omogen liten skitunge som känner sig hotad men vet du vad? Jag bryr mig inte.

Det hela började med honom, vad fan tänkte du där? Jag hade öppet pratat med dig om att jag var intresserad och du hade sätt att han var intresserad av mig. Detta må vara gammalt men ändå. Du väljer iaf att lägga i en växel och stöter på honom, till och med följer med honom hem efter min utflyttnings fest TROTTS det faktum att vi pratade om fenomenet just under denna fest.

Du färgade håret till exakt samma nyans, nu har du tagit det namn jag nickat över nätet i över tre år och mer därtill. Min bägare har runnit över. Det må låta töntigt, men många bäckar små leder till en stor å. Jag vill inte ha dig i mitt liv längre.

Jag vet att detta inte är något som borde publiseras över nätet men det skiter jag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0