Nyom



Det blev inget handlade till mig själv idag. När jag var uppe i Vällingby så blev det en till Packman-sparbössa och två klänningar till små flickorna. Hämtade även ut biljetterna  till Magnus Betnérs gig på China teatern nu på söndag! Jag och syster går så det kommer bli bäst.

Imorgon får vi se vad dagen bjuder på. Ser ut som planerna blivit lite omkastade men ett som är säkert är att det blir grillning med Syster, svåger, systerdöttrar och Fajbroj Ras-mus~ Ye farbror och farbror, han är 5 år äldre än mig men kallar hanmig lill-skit så. Ne ska ta och sova nu! Natti!

Kommentarer
Postat av: Syster

Blir bäst ikväll ^^ Skumpa och grillning FTW!

2010-04-30 @ 11:24:01
URL: http://toratenshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0