Morgonen

06.42 är klockan när jag börjar skriva på det här. Detta innebär att jag vart vakeni lite mer än tio minuter och jag är redan duschad och på klkädd och ska precis börja sminka mig. Fint att man kan trilla in i sina gammla hedliga vaor efter att ha varit borta från dem i en ovh en halv vecka. Ser till och med tangentbordet suddigt.

Ska bli otroligt skönt att träffa klassen igen. Jag har saknat er som in i norden! Sitter även och funderar på om det kan ha vart min ringsignal som gav mig en sådan spark i häcken imorse. Den är i alla fall helt fantastiskt att vakna till.

Vad vaknar ni till av på morgonen? Någon spc låt? Radio? Vanlig hedlig väckarklocka?
Här är i alla fall min!

Loke - Schyssta killens sång



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0