Måndag

Alltin känns så mycket mer rätt när jag sitter och skriver på morgonen innan jag rullar iväg till skolan. Antar väl att det är min tid på dygnet? Kan ju faktiskt inte neka att jag föredrar soluppgång före solnedgång.

Något nytt är att jag numera kommer få sällskap till skolan! Det känns jätte skönt faktiskt och det är roligt att min lille Oscarpöjk har flyttat till Hässelby nu också. Vi har bara två lektioner idag och sen ska jag ta och träffa upp Dennis (personen inte min katt xD) och lala runt och fotografera lite. Känner jag mig själv så kommer det antagligen bli en hel del jäkla töntande från min sida, men det är väl det hållet jag rullar?

Har lyckats trycka i 8mm töjningen dessutom nu så det känns skönt!
-Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0