Idiot

Jag är en flicka med många åsikter om hur världen borde vara och jag kan vara extremt PK ibland. Jag tror det är därför som jag avskyr att jag faller för de ideal som ändå finns. Jag kan bli så förbannad på mig själv när jag står där i duschen och tvättar av mig en ansiktsmask, när jag plattar håret och när jag sminkar mig. Varför? Jag vet inte.

Jag gör det inte för min egenskull för ärligt talat skulle jag knappast kunna bry mig mindre. Jag gör det heller inte för någon annans skull för hey de är inte värda ansträngningen. Jag gör det för att det förväntas. Det är ju tydligen så det ska va enligt det kvinnoideal vi har idag. Jag blir så sur på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0