Bappaaaa

I fredags var det verkligen inte min dag. Lyckades tappa bort mitt pennskrin med dyra pennor till mönsterkonstruktionen, mina nycklar och mina hörlurar till telefonen. Kan vara därför det inte blev så mycket uppdatering för att jag var så jävla snorförbannad på mig själv. Men vafan. Nu är det en ny vecka och nya tag ska tas.

Idag har vi två lektioner med en lång lunch i mellan. Skönt! Kan ju knappast påstå att varken engelskan eller Hantverkstekniken är så himmla ansträngande. Vilket påminner mig att jag inte får glömma tyg helvettet. Så.

Det kommer nog bli en fin dag. Ska kanske plocka med kameran fast utan mongo objektivet. Orkar jag det? Osäkert. Idag blir det iaf 08.58 tåget med herr Myrberg. Så dax att rulla mot en ny dag.

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0